- Pružatelj usluge
Krug partnera za suradnju za program nagrađivanja neprestano se širi. Obavijest o prihvaćanju ili povlačenju partnera za suradnju šaljemo e-poštom. Popis trenutačnih pružatelja usluga možete pronaći na web-stranici www.extra-nagrade.hr
- Sudionici
Sudjelovanje u programu extra je besplatno. Ne postoji pravo na sudjelovanju u programu.
U okviru programa extra u ime sudionika djeluje vlasnik obrta ili osoba ovlaštena za zastupanje (ili ako je primjenjivo, svi članovi društva zajedno). Ako osoba koja djeluje u ime sudionika nije vlasnik obrta ili osoba ovlaštena za zastupanje sudionika, pretpostavlja se da ta osoba ima sva potrebna ovlaštenja, a na zahtjev društva Robert Bosch d.o.o potrebno je dokazati da osoba raspolaže potrebnim ovlaštenjima. Osoba koja djeluje u ime sudionika mora imati navršenih 18 godina.
Ako dođe do bilo kakvih izmjena osobnih podataka sudionika, vlasnik obrta ili osoba ovlaštena za zastupanje je dužna odmah ažurirati te podatke putem interneta. Ako sudionik ne ispuni ovu obvezu, odgovoran je za sve dodatne troškove, kašnjenja, eventualno neuspjele prijave bodova veletrgovca, rizike od oštećenja ili gubitka nagrade kao i druge štete ili troškove nastale zbog toga i dužan ih je nadoknaditi. Retroaktivno bilježenje bodova nije moguće.
Izradom i registracijom računa sudionik prihvaća uvjete sudjelovanja.
- Operater sustava i trgovine nagrada
- Račun sudionika
Nakon unosa podataka o sudioniku sudionik dobiva poveznicu za potvrdu na adresu e-pošte koju je naveo. Tek nakon aktivacije poveznice i dodjele lozinke aktivirat će se račun za skupljanje bodova. Retroaktivno bilježenje bodova za račune koji nisu aktivirani nije moguće.
Bilo kakav prijenos ili ustupanje računa sudionika je isključen. Račun sudionika ne može se založiti.
Svaki gospodarski subjekt smije se registrirati za program extra samo s jednim računom sudionika. Sudionici koji su trgovačka društva s podružnicama imaju mogućnost skupiti sve bodove na jednom zajedničkom bodovnom računu. Prilikom prijave također treba prijaviti i sve podružnice. Operater ih zatim dodjeljuje glavnoj podružnici.
Račun sudionika automatski će se deaktivirati ako nije korišten 12 mjeseci (određeno posljednjom prijavom korisnika). Osobni podaci automatski se brišu prilikom deaktiviranja računa, uzimajući u obzir zakonski rok čuvanja.
- Sigurnost lozinke
- Upravljanje bodovima
- Dodjela bodova
Osim bodova koji se dodjeljuju standardno, u posebnim se prodajnim akcijama sudioniku bodovi dodjeljuju isključivo u skladu sa zahtjevima koje postavljaju pružatelji usluga u svojim uvjetima sudjelovanja u posebnim prodajnim akcijama. Pružatelji usluga posebno definiraju i priopćuju sudioniku obvezujuće uvjete sudjelovanja u posebnim prodajnim akcijama u sklopu programa nagrađivanja extra.
- Bodovno stanje
Primjedbe na točnost ili potpunost redovnog prijavljivanja bodovnog stanja sudionik može podnijeti najkasnije do kraja sljedećeg mjeseca od dodjele bodova putem online obrasca za kontakt, e-poštom na info@extra-nagrade.hr. Sudionik može vidjeti trenutačno bodovno stanje na svom osobnom online računu sudionika. Ako sudionik ne podnese primjedbu pravovremeno, smatra se da odobrava bodovno stanje. Međutim, čak i nakon isteka roka za primjedbu, sudionik može zatražiti ispravak dodijeljenog bodovnog stanja ako pisanim putem nedvojbeno dokaže njegovu netočnost i/ili nepotpunost.
- Istek bodova
Nagrade su namijenjene isključivo poslovnoj upotrebi sudionika.
Dodijeljeni bodovi mogu se iskoristiti ako je na bodovnom računu prikazano bodovno stanje potrebno za odgovarajuću nagradu. Sudionik nema pravo na određenu nagradu odnosno nagrade su dostupne do isteka zaliha. Pružatelji usluga imaju pravo ispraviti očito netočno označavanje nagrada. Osim ako nije drugačije navedeno, sve informacije o izvedbi, dimenzijama, težini i veličini približne su vrijednosti koje služe isključivo kao opis i ne predstavljaju zajamčena svojstva ili informacije o kvaliteti. Zahtjev za zamjenu ili povrat nagrade pružateljima usluga odnosno operateru sustava postoji samo ako društvo iLogistic snosi krivnju koja se može pripisati pružateljima usluga.
Bodovi koji su već iskorišteni za određene nagrade ne mogu se ponovno zamijeniti za bodove ili neke druge nagrade.
Nakon narudžbe sudionik će primiti automatsku potvrdu e-poštom. Operater sustava društva iLogisticr kojeg je angažiralo društvo Robert Bosch d.o.o. odmah provjerava sve relevantne podatke i dostupnost nagrade. Ako nagrada nije dostupna, društvo iLogistic kontaktirat će sudionika.Pružatelji usluga isključuje odgovornost za materijalne nedostatke nagrada, u mjeri u kojoj je to predviđeno odredbama Zakona o obveznim odnosima („Narodne novine" br. 35/05., 41/08., 125/11., 78/15., 29/18., 126/21., 114/22., 156/22., 145/23., 155/23., dalje: „Zakon o obveznim odnosima“) .
Za eventualne nedostatke pokrivene jamstvom proizvođača, sudionik mora ostvariti svoja potraživanja prema proizvođaču iz jamstva proizvođača. Ako sudionik dokaže da nije uspio ostvariti prava prema proizvođaču, ima pravo raskinuti ugovor.
- Otkazivanje i isključenje
Pružatelji usluga imaju pravo isključiti sudionika u slučaju kršenja ovih općih uvjeta ili posebnih uvjeta pojedina kampanja ili primjenjivih propisa, a osobito u sljedećim slučajevima:
- ako se utvrdi da se sudionik registrirao s lažnim podacima,
- ako se utvrdi da se sudionik ne zadovoljava uvjete za sudjelovanje prema ovim općim uvjetima.
- Odgovornost
- u slučaju štete prouzročene namjerno namjerno ili krajnjom nepažnjom
- u slučaju zasebnog preuzimanja izričitog jamstva kvalitete
- na temelju odgovornosti proizvođača za neispravan proizvod prema Zakonu o obveznim odnosima.
Uzimajući u obzir trenutačno stanje tehnologije, ne može se jamčiti da će se podatkovna komunikacija putem interneta odvijati bez grešaka niti da će biti dostupna u svakom trenutku. Pružatelji usluga stoga ne preuzimaju odgovornost za stalnu i neprekinutu dostupnost stranice www.extra-nagrade.hr niti za tehničke i elektroničke greške na koje pružatelji usluga i njihovi posrednici koje su angažirali nemaju utjecaja, prije svega za odgođenu obradu ili odgođeno prihvaćanje ponuda zbog problema s podatkovnom komunikacijom.
- Izmjena općih uvjeta i programa
Pružatelji usluga zadržavaju pravo na izmjenu i/ili dopunu ovih općih uvjeta i vrijednosti bodova. O izmjenama i/ili dopunama sudionici će biti obaviješteni tri mjeseca unaprijed. Smatra se da je sudionik prihvatio izmjenu i/ili dopunu ako ne otkaže sudjelovanje u roku od mjesec dana od slanja obavijesti ili ako ponovno bude sudjelovao u programu nagrađivanja nakon isteka tog roka.Za sudjelovanje u programu nagrađivanja extra prikupljaju se, pohranjuju i upotrebljavaju različiti podaci o poduzeću i osobni podaci. Dodatne informacije o tome možete pronaći u obavijesti o zaštiti podataka.
Primjenjuje se važeća obavijest o zaštiti podataka. Sudionici nisu dužni ponovno dodijeliti svoju privolu za ove opće uvjete i obavijest o zaštiti podataka.Za sve pravne odnose između nas i sudionika vrijedi isključivo hrvatsko pravo uz isključenje odredbi međunarodnog privatnog prava, kao i Konvencije Ujedinjenih naroda o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe (CISG). U slučaju spora nadležan je sud u Zagrebu.
Ako pojedine odredbe ovih općih uvjeta nisu valjane ili nisu u skladu sa zakonskim odredbama, to neće utjecati na ostale odredbe. Ugovorne strane sporazumno će zamijeniti nevaljanu odredbu odredbom koja je najbliža gospodarskom smislu i svrsi nevaljane odredbe na pravno učinkovit način. Gornja odredba vrijedi i za eventualne propuste u ugovornim odredbama.
Primjenjuje se verzija općih uvjeta važeća u trenutku iskorištavanja bodova.